هک اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

هک اینستاگرام

هک اینستاگرام ممکن است؟ این سوالی است که در ذهن همه ما وجود دارد و بارها شنیده ایم که پیج اینستاگرام سلبریتی ها هک شده است، در این مقاله داتیس نتورک قصد داریم بررسی کنیم که هکرها با چه روش هایی می توانند اینستاگرام را هک کنند و چگونه می توانیم از هک شدن صفحه خودمان جلوگیری کنیم، همراه ما باشید.

هک اینستاگرام ممکن است؟ چگونه از هک شدن جلوگیری کنیم؟

همه ما در پیج اسنتاگرام خودمان اطلاعاتی شخصی داریم که دوست نداریم کسی به آن دسترسی داشته باشد، مثلا دسترسی کسی به دایرکت ها شاید فاجعه بار باشد، پس باید موضوع را جدی بگیریم و توصیه هایی که برای جلوگیری از هک شدن در این مقاله داریم را رعایت کنید.

هک اینستاگرام ممکن است؟

بله ممکن است ، در مقالات قبلی داتیس نتورک درباره حملات بروت فورس توضیح داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست! هکرها برای دسترسی به پیج شما باید به رمز عبور شما را پیدا کنند، هکرها به کمک یکسری ابزار جانبی پشت سر هم پسورد های مختلف را ترکیب می کنند و برای ورود به پیج شما تلاش می کنند، اگر رمز ساده باشد موفق می شوند.

 

هک اینستاگرام با ترموکس (Termux) با ابزار های جانبی ممکن است و می توانیم تست نفوذ به اینستاگرام را به کمک راهکار های ارائه شده در این مقاله داتیس نتورک، انجام دهیم، همراه ما باشید.

در مقالات پیشین درباره برنامه ترموکس صحبت کردیم و همچنین در مقاله دیگری درباره روش های جلوگیری از هک اینستاگرام صحبت کردیم که خواندن آن ها به درک بیشتر این مقاله کمک می کند.

چگونه با ترموکس فردی را در اینستاگرام هک کنیم؟

این نرم افزار که یک شبیه ساز ترمینال می باشد و توسط شرکت لینوکس عرضه گردیده و تنها برای سیستم عامل اندروید ایجاد شده است

  • ۹۸/۱۲/۲۱
  • مینا ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی